1. Acces la datele clienţilor
Această secţiune este dedicată clienţilor sistemului SocrateCloud (varianta Cloud/SaaS), nu se aplică şi clienţilor cu SocrateCloud OnPremises (cu toate că şi aceştia pot implementa un mecanism similar).
În mod implicit, consultanţii BITSoftware nu au acces la datele clienţilor (titularilor) din sistemul SocrateCloud.
Totuşi, sunt cazuri în care clienţii solicită anumite investigaţii/servicii ce nu se pot desfaşura fără a accesa datele titularului.
Uzual, aceste investigaţii se desfăşoară via TeamViewer împreună cu clientul.
În cazul în care clientul nu doreşte să participe la investigare sau nu poate bloca o staţie de lucru pe durata investigării, există posibilitatea ca acesta (clientul) să permită temporar accesul unui anume consultant BIT la datele sale.
După terminarea investigării clientul dezactivează accesul consultantului.
Procesul de permitere/revocare a accesului este descris mai jos.
1. Permitere acces:
Se intră în fereastra "Gestiune Roluri" - tab "Utilizatori Asignaţi", se alocă utilizatorul (căruia se doreşte a i se acorda accesul) cu ajutorul butonului Înregistrare nouă şi apoi se salvează :
2. Revocare acces:
Accesul se poate revoca prin simpla dezactivare a înregistrării utilizatorului (descrisă la punctul 1).
Se realizează prin debifarea câmpului "Activă" şi se salvează modificarea :
Obs: Utilizatorii definiţi pentru asistenţă şi suport BITSoftware (de forma STBIT-NumeConsultant) nu sunt luaţi în calcul la verificarea numărului de licenţe active.