1. Operare SocrateCloudCRM
1. Accesare SocrateCloudCRM
Accesarea SocrateCloudCRM se face de pe adresa: https://support.bitsoftware.ro/soweb sau https://my.socratecloud.com/soweb/
Se va deschide ecranul de mai jos:
În acest ecran se introduc următoarele informaţii:
- E-mail: adresa de e-mail
- Parola: parola transmisă de către BIT Software pentru autentificarea pe portalul de preluare sesizări
- Limba: limba dorită pentru afişarea meniurilor/ecranelor
- opţiunea "Selectează rol" să fie activă.
După ce se validează cu butonul OK, se deschide un nou ecran cu următoarele câmpuri precompletate, în caz contrar se selectează din listă:
Rol: BIT Software - Customer Support Group (Full) sau Customer Support Group (în funcţie de drepturi acordate)
Titular: BIT Software
Societate: în funcţie de societatea asociată clientului
Gestiune: precompletată în funcţie de societatea selectată
1.1 Schimbare parola in caz ca nu mai puteți accesa sistemul
Dacă un utilizator și-a uitat parola, poate apela la butonul "Mi-am uitat parola".
Prin apăsarea acestui buton, sistemul va trimite un e-mail de confirmare a cererii de schimbare a parolei, pe adresa de e-mail a utilizatorului respectiv:
Acesta trebuie să acceseze căsuţa poştală şi să parcurgă indicaţiile din mesajul primit. Mesajul difera daca acelasi email este folosit pe mai multi titulari.
Dacă destinatarul emailului este cel care a facut solicitare si doreste schimbare a parolei, trebuie sa acceseze link-ul din email si atunci o sa fie redirectionat catre o fereastra in care trebuie sa introduca noua parola.
Utilizatorul se poate loga acum în sistem cu noua parolă setată.
2. Ecran de întâmpinare (Home Screen)
Ecranul de întâmpinare în sistemul CRM BIT Software se prezintă sub forma unui ecran cu 2 zone:
- zona de sesizări prezentate sub formă de tablou de bord (K-board)
- zona de butoane pentru acces rapid la sesizări prefiltrate
2.1 K-Board
Sesizările sunt afişate în acest ecran sub forma grafică, împărţite pe categorii: sesizări de tip dezvoltare (RFC si BUG) şi sesizări de tip servicii (cereri asistenţă care pot fi de implementare/suport tehnic, asistenţă comercială, sesizare - de tip întrebare, incident).
Succesiunea coloanelor reprezintă succesiunea de stări prin care trece o sesizare începând de la înregistrare până la livrare:
Queue = conţine sesizări in starea Alocat către un consultant;
Waiting = grupează sesizările ce aşteapta răspuns sau sunt în aşteptarea unui termen planificat;
Analisys = este categoria pentru sesizările ce asteaptă clarificări suplimentare;
Working = grupează sesizări care se află în lucru;
Testing = este o stare ce se refera strict la categoria celor de dezvoltare şi se află în testare;
Delivered = categorie de stări pentru sesizările ce se pot livra sub forma unui pachet de actualizare sau aşteaptă confirmarea soluţiei.
O sesizare poate să parcurga aceeaşi înşiruire de stări în repetate rânduri, până la soluţionare.
Pe ecranul K-Board se improspătează datele apasând butonul de Împrospătare date.
Cifra afişată pe extrema stângă de pe eticheta unei sesizări reprezintă numărul de zile calendaristice cumulat de sesizare de la data introducerii până la data consultării pe K-Board.
Cifrele afişate în mijloc reprezintă numărul de înregistrare al sesizării.
Cifra afişată pe extrema dreaptă reprezintă numărul de zile de la ultima acţiune cu vizibilitate terţ.
Suprapunerea cursorului de la mouse peste o etichetă de sesizare va afişa sumarul sesizării şi informaţii referitoare la ultima acţiune.
Pe o etichetă de sesizare se poate face dublu-click si se va deschide ecran nou sesizări cu sesizarea respectivă preselectată.
2.2 Comenzi rapide ("Bara cu butoane")
Zona din stânga jos a ecranului Home conţine butoane de acces către sesizari, documente comerciale (Comenzi, Facturi, Plăţi etc), livrabile (zona de download).
Sesizare nouă - se deschide un ecran simplificat de adăugare sesizări. Mai multe detalii la Introducere sesizări
Sesizările mele deschide lista de sesizari deschise.
Pentru a căuta o sesizare închisă sau pentru a folosi alte filtrări, se poate folosi butonul de filtrare (butonul nr 6 din lista de butoane) sau combinaţia de taste Alt-L.
Sectiunea Documentele mele
Livrabilele mele direcţionează către ecranul de download ale aplicaţiilor achiziţionate, versiuni de actualizare, etc. Dacă acest ecran nu se deschide înseamnă că nu aveţi configurate drepturi de acces.
Facturile mele (temporar indisponibila) vă va direcţiona către lista de facturi care au fost emise către organizaţia din care faceţi parte. Dacă acest ecran nu se deschide înseamnă că nu aveţi configurate drepturi de acces la documente comerciale.
Plăţile mele (temporar indisponibila) vă direcţionează către lista de plăţi înregistrate in sistem. Dacă acest ecran nu se deschide înseamnă că nu aveţi configurate drepturi de acces la documente comerciale.
Comenzile mele (temporar indisponibila) vă deschide ecranul de căutare comenzi plasate la BIT Software, ecran de unde aveţi posibilitatea de a adauga comenzi de produse si servicii BIT Software.
Pentru adăugare comandă se apasă butonul 1 Înregistrare nouă, se completează datele (selecţie client, client facturare) si se salvează datele (buton 2). Apoi se adaugă liniile de document apăsând butonul 3 de adăugare înregistrare nouă.
În ecranul următor se poate selecta articolul şi/sau produsul dorit:
După selectare articol puteţi introduce cantitatea şi salvaţi datele.
Ca să reveniţi în ecranul principal al comenzii apăsaţi pe săgeata Comanda aflată în partea dreapta sus a documentului
Comanda rămâne în stare Draft, ea urmând a fi prelucrată de către Departamentul Comercial BIT Software.
3. Sesizări
3.1. Vizualizare sesizări
După autentificarea în sistemul CRM BIT Software veţi avea acces la ecranul de vizualizare şi introducere sesizări accesând meniul sesizări suport:
Pentru a regăsi sesizările introduse trebuie să apasaţi butonul de căutare şi să aplicaţi filtrele din ecranul ce se deschide:
În câmpul Nr document puteţi introduce numărul sesizării dacă este cunoscut, să căutaţi după conţinutul sesizării utilizând căutare de tip wildcard cu % şi identificând sesizarea după textul conţinut.
Se pot utiliza criterii avansate de căutare accesând filtrele de pe tab-ul Avansat pentru a identifica sesizări introduse de către o anumită persoană sau introduse într-un anumit interval de timp:
Rezultatul căutarii este afişat implicit ca şi vizualizare de tip grid.
Peste filtrul aplicat în ecranul de vizualizare sesizări se poate face căutare între liniile aduse, prin introducerea cuvântului sau textului căutat în câmpul dedicat acestei căutări, se aplică asupra campurilor Număr sesizare, tip sesizare, grup, stare, sumar, reprezentant, terţ, terţ(reprezentant), creat de:
La renunţarea la căutare trebuie golit câmpul Căutare în grid şi ieşit cu <Enter>.
Sesizările pot fi ordonate crescător sau descrescător în grid după criterii diferite, apasând pe denumirea coloanei după care se face ordonarea.
În zona de jos a ecranului, denumită Actualizări, se pot vedea notele sesizării pe care s-a făcut click în gridul de sesizări.
Ecranul de sesizări poate fi configurat să afişeze doar coloanele de interes. Configurarea coloanelor ce vor fi afişate se face din meniul contextual accesibil cu click dreapta mouse pe oricare din coloane.
Se debifează coloanele ce nu prezintă interes şi se apasă butonul pentru salvare customizări.
3.2 Rapoarte listă sesizări şi fişa sesizare
Rapoartele sunt prezentare în format PDF, trebuie să verificaţi în browser-ul de Internet ca ferestrele de tip pop-up să fie permise.
Lista sesizărilor returnate în urma interogării efectuate în ecranul de sesizări poate fi salvată ca şi fisier PDF/Excel apasând butonul Raport.
Fișa sesizare se poate afisa și exporta ca PDF dacă se apasă butonul Print, fiind poziționați pe sesizarea corespunzatoare.
3.3 Introducere sesizări
Sesizarea nouă se introduce apăsând butonul Sesizare nouă (stânga jos) din meniul Home.
După introducerea problemei întâmpinate sau a cerinţei se apasa butonul Ok.
După salvare, sesizarea va primi un număr de ordine şi se va trimite un e-mail de notificare legat de înregistrarea sesizării.
Dacă se doreşte adăugarea de comentarii suplimentare legate de sesizare, se identifica sesizarea dupa număr utilizând funcţionalitatea de căutare prezentată anterior, se expandează vizualizare de tip grid în vizualizare de tip ecran şi se completează nota/comentariul dorit în zona numită Rezultat. Limitarea este de asemenea la 2000 caractere ca şi textul sesizării. Pentru salvarea notei se apasă acelaşi buton ca şi la salvarea sesizării.
Se pot ataşa la o sesizare şi fişiere reprezentând imagini sau text sau alt tip de fişier (în limita a 4MB per fişier) dacă apăsaţi butonul de ataşamente.
după care se va deschide un ecran în care există posibilitatea să se opereze încărcarea de fişiere.
Validarea încărcării se face apăsând OK.
Tot din ecranul de ataşamente se pot vizualiza şi descărca fişiere ataşate de sesizare.
3.3. Schimbare parolă utilizator din interiorul aplicației
În meniul (cele 3 puncte din partea stanga sus a ecranului) se regăseşte un proces de schimbare parolă.
Pentru a modifica o parolă trebuie să cunoaşteţi parola anterioară. Daca nu o cunoasteti puteti folosi mecanismul de la sectiunea 1.1
În ecranul ce se deschide la apelarea procesului veţi avea de completat sectiunea Parametri
După completarea parametrilor se poate porni procesul de modificare parolă apasând butonul "Start".
4. Tutorial video operare SocrateCloudCRM (CRM-BIT)
Vă rog să accesați link-ul de mai jos, pentru vizionarea tutorialului:
https://www.youtube.com/watch?v=bGmuNF_le48&list=PLtELiWVImP5_57MGFWolstJYY4my__6Dp&index=4
5. Adrese de email support
Lista este disponibila aici: https://kb.bitsoftware.ro/home/SupportEmailList